Tack för din anmälan! 🤍
Vad roligt att du vill vara med på min masterclass Jag passar inte in: Från utanförskap till tillhörighet ✨
Vi ses den 11 maj 2026 kl. 19.00–20.00
på Zoom.
Du får Zoom-länken i din mejl strax, spara den redan nu så du har den redo.
Kan du inte vara med live? Som anmäld får du möjlighet att se masterclassen i efterhand via inspelningen.
Vi ses snart!
Med värme,
Lena 🤍😊
PS: Tills vi ses på masterclassen är du välkommen in i min FB-grupp så länge: Lev som du vill med Lena Olsson-Lalor
